مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۴۰ واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی این استان توسط ستاد اجرایی حضرت امام مناسب‌سازی می‌شود.

منطقی،با بیان اینکه فراهم کردن وسایل توان‌بخشی برای جامعه هدف یکی از اقدامات بهزیستی است، اظهار کرد: بسیاری از این وسایل کمک توان‌بخشی گران و هزینه‌بر هستند و پرداخت و تهیه آن برای محرمان و نیازمندان ساکن در نواحی روستایی و دورافتاده استان سمنان مقدور نیست؛ از این‌رو، تدبیری در نظر گرفته شد تا این وسایل تهیه و در اختیار جامعه هدف گذاشته شود.

وی ضمن بیان اینکه یکی از تدبیرهای لازم اجرای طرحی به نام «مثبت حرکت» در استان سمنان بوده است، افزود: برای به‌کارگیری دستگاه‌ها و سایر نهادها در این کار خیر و خداپسندانه از ستاد اجرایی فرمان امام در این راستا کمک گرفته شد و تفاهم‌نامه‌ای بین این نهاد و سازمان بهزیستی به امضا رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی دیگر از مفاد این تفاهم‌نامه کمک به ساخت سرپناه مناسب و رفع نیازهای جامعه هدف بوده است، گفت: در قالب این تفاهم‌نامه، ۴۰ واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی توسط ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) مناسب‌سازی خواهد شد.

منطقی ضمن بیان اینکه خیران همواره یاریگر مددجویان و نیازمندان استان سمنان بوده و هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در مرحله نخست ۲۰۰ ویلچر بین جامعه هدف استان سمنان توزیع شد، در مرحله دوم، تهیه سایر وسایل کمک توان‌بخشی در دستور کار است و امیدواریم نیکوکاران برای انجام این کار خیر بهزیستی را یاری دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.