پویشی مثبت برای معلولان/ تجهیزات توان‌بخشی در مناطق محروم سمنان توزیع می‌شود

توزیع انواع تجهیزات توان‌بخشی ویژه معلولان در قالب پویش «مثبت حرکت 2» توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سمنان آغاز شد.

مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و با قدردانی از نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: از همه عوامل اجرایی این برنامه و اینکه تا آخرین لحظه و نفس در حال خدمت‌گزاری هستند، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و این کمک‌ها نمونه‌ای از مسلمانی، امر خداپسندانه و انفاق در راه خدا است.

احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز با تبریک فرارسیدن مبعث حضرت رسول (ص) و قدردانی از حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی در مراسم باشکوه ایام‌الله دهه فجر و مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی در اجرای این امر خداپسندانه، ستاد اجرایی فرمان امام را پیشرو در ارائه خدمات مبتکرانه به مردم دانست.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با محوریت گروه‌های جهادی، هیأت‌های مذهبی، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی بهترین خدمات را در استان سمنان به خانواده‌های کم‌برخوردار ارائه کرده است.

احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته در مرحله نخست این پویش، بیش از ۱۰۰ ویلچر توسط ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و بین خانواده‌های دارای معلول در مناطق کم‌برخوردار توزیع شد.

وی افزود: امسال و در دومین مرحله، ۱۰۵ قلم تجهیزات توان‌بخشی ازجمله واکر، عصای نابینایی، عصای جسمی و حرکتی، تشک مواج و تشک ویلچر و ... به ارزش بیش از یک میلیارد ریال بین معلولان در مناطق محروم کشور توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان ادامه داد: این خبر خوب را هم به جامعه معلولان اعلام می‌کنیم که طرح مناسب‌سازی مسکن معلولان در برنامه کاری ما قرار دارد؛ به‌طوری‌که مناسب‌سازی ۴۰ منزل مسکونی برای معلولان از برنامه‌های مهم بنیاد ۱۵ خرداد در قالب طرح ملی «مثبت حرکت ۳» با مشارکت بسیج سازندگی استان سمنان با محوریت گروه‌های جهادی مردمی در تعامل با سازمان بهزیستی انجام خواهد شد.

احمدی بیان کرد: اقدام ستاد اجرایی فرمان امام در برگزاری پویش مثبت حرکت در واقع تعبیر همان جمله امام راحل است که فرمود «خدمت به معلول خدمت به نبی اکرم (ص) است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.