رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ادامه بارش برف در محور‌های ارتباطی استان گفت: تردد در محور‌های ارتباطی استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و انجام سفر‌های غیرضروری به استان خودداری شود.

غلامعلی نوربخش گفت: هم‌اینک در تمام محور‌های ارتباطی استان بارش برف گزارش شده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست و در صورتی که رانندگان از زنجیر چرخ استفاده نکرده باشند از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

وی به مسدود بودن گردنه‌های برفگیر چری و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و گفت: هم‌اینک در محور دشت‌زرین و کوهرنگ کولاک برف است و تردد به سختی انجام می‌شود و رانندگان باید در هنگام عبور از محور‌های برف‌گیر از سالم بودن خودرو مطمئن و وسایل گرمایشی همراه خود داشته باشند.


بیشتر بخوانید


نوربخش بر استفاده از زنجیرچرخ و چراغ مه‌شکن در زمان بارش برف و کولاک تاکید کرد و گفت: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو در رانندگی در زم ان بارش برف و کولاک ضروری است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای بارش برف تاکنون حادثه منجر به فوتی در محور‌های ارتباطی استان رخ نداده است.

وی با تاکید بر همراه داشتن زنجیرچرخ، البسه گرم و ذخیره سوخت کافی در زمان سفر به مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر استان گفت: رانندگانی که قصد سفر به مناطق مختلف به خصوص مناطق برفگیر را دارند، باید پیش از سفر با سامانه تلفن گویا ۱۱۴ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

برچسب ها: بارش برف ، زنجیر چرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.