مدیرکل آموزش و پرورش سیستان بلوچستان از اعزام دانش آموزان و فرهنگیان استان از اول اسفند به اردو‌های معنوی راهیان نور خبر داد.

حسنعلی میرعبدی  در جلسه ستاد راهیان نور بر برنامه محور بودن اردوی فرهنگی تربیتی راهیان نور تاکید کرد و گفت: تلاش شود در ترکیب جمعیتی سفر معنوی راهیان نور از دانش آموزان و مدیران نخبه و برجسته استان استفاده گردد.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را با ذکر خاطره و برنامه‌های فرهنگی در مسیر راه بسیار مهم عنوان کرد و گفت:برگزاری پویش، دلنوشته و مسابقات فرهنگی و استفاده از راویان باتجربه و نخبه رهاورد مطلوبی را به دانش آموزان ارائه خواهد داد.

میرعبدی بیان کرد: دانش آموزان منتخب پسر متوسطه دوم استان از یکم لغایت پانزدهم اسفند ۱۴۰۱ به اردوی معنوی راهیان نور اعزام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در خصوص اجرای برنامه‌های جشن نیکوکاری در مدارس استان نیز گفت: جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مشارکت فعال در اجتماع و مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان است.

میرعبدی اظهار کرد: مشارکت دانش آموزان در جشن نیکوکاری به عنوان یک بستر مهم تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اخلاقی است.

وی با اشاره به اهمیت انفاق در آموزه‌های دینی افزود: دانش آموزان با شرکت در این برنامه در کنار هم زیستن و برای هم زیستن را فرا می‌گیرند.

میرعبدی خاطر نشان کرد: در تمامی مدارس استان سیستان و بلوچستان آمادگی لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار