چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در هاتای و قهرمان ماراش ترکیه شرکت کردند.

رئیس فدراسیون کشتی ترکیه و طا‌ها آکگل، رضا کایالپ و کرم کمال کشتی‌گیران ملی‌پوش ترکیه، در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در فاجعه زمین لرزه هاتای و قهرمان مراش حضور یافتند.

در همین راستا رضا کایالپ فرنگی کار سنگین وزن ترکیه و دارنده ۱۲ مدال رنگارنگ المپیک و جهان که به همراه تیم‌های امداد و نجات داوطلبانه در هاتای حضور داشت، گفت: «پس از شنیدن صدای انسان‌های زیر آوار مانده از سوی مردم، به همراه تیم‌های امداد و نجات برای کمک در منطقه حضور پیدا کردم».

قهرمان سنگین وزن کشتی اروپا ادامه داد: با شنیدن صدای یکی از شهروندانی که از زیر آوار از ما درخواست کمک می‌کرد، گوش دادیم و در نهایت موفق به نجاتش شدیم.

طبق اعلام فدراسیون کشتی ترکیه ۹ کشتی‌گیر این کشور با نام‌های؛ مهمت اسکیساریلی، احمت تاس، علی گورسوی، ارای سیمسک، ابراهیم ادرین، حسن ساریترک، اوزان تاتلی، احمت دورمان و اصلان اکیز در اثر زلزله جان خود را از دست دادند.

حضور چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان در مناطق زلزله زده ترکیه

شرف اروغلو، رئیس فدراسیون کشتی ترکیه به همراه طا‌ها آکگل قهرمان و نفر سوم المپیک و دارنده ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز سنگین وزن کشتی آزاد جهان، رضا کایالپ و کرم کمال که از چهره‌های شاخص و کشتی جهان محسوب می‌شوند از روز نخست، به‌صورت داوطلبانه در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان مشغول به کمک رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار