استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همراهی و پشتیبانی مردم از مهمترین منابع قدرت کشور به شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری در نخستین همایش استانی تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های نظام اسلامی ایران دانست و گفت: همراهی و پشتیبانی مردم از مهمترین منابع قدرت کشور به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مردم کشور در تمامی برهه‌های مهم و حساس کشور از جمله در دوران دفاع مقدس نشان دادند که اگر نیرو‌های مردمی و بسیج مردم در جبهه‌ها نبود پیروزی در این میدان امکان پذیر نمی‌شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: قدرت مردم، تاکنون مانع از تحقق خیال باطل دشمنان نظام و انقلاب شده است و اتکا به قدرت خدا و مردمی بودن نظام الگوی جدیدی از حکومتداری را در دنیای بی‌رحم سرمایه‌داری ارائه داد.

حیدری با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی کشور، اضافه کرد: برای تمدن‌سازی اسلامی نیاز به مباحث نظامی و دفاعی داریم و ایران ثابت کرد که اگر مکتب، قرآن و عترت و پیروی از ولایت‌فقیه در دستور کار باشد در تمام عرصه‌ها پیروز خواهیم شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والفجر ۸، گفت: بسیاری از ژنرال‌های جهان از تحلیل این عملیات ناتوان ماندند و در خصوص اینکه چگونه رزمندگان کشور چنین عملیاتی را اجرا کردند در تعجب و شگفتی ماندند.

حیدری افزود: انقلاب اسلامی علاوه بر دستاورد‌های نظامی، موفقیت‌های بسیاری در خدمات‌رسانی به مردم کشور و استان داشته به‌طوری که در حال حاضر خدماتی نظیر آب، برق و گاز به دورترین نقاط کشور و استان گسترش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار