مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران، رگبار، تندباد لحظه‌ای و برف در برخی از نقاط استان تا روز چهارشنبه در استان تداوم دارد.

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی همچنان تاثیر سامانه بارشی را تا اواخر روز چهارشنبه بر روی خوزستان نشان می‌دهد که سبب رگبار و رعد وبرق به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق استان خواهد شد.

او افزود: وزش تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط خوزستان، بارش برف در ارتفاعات استان و احتمال ریزش تگرگ مناطق مستعد نیز همراه با فعالیت این سامانه قابل انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال غرب خلیج فارس تا اواخر هفته مواج و تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

آقای سبزه زاری  گفت: میزان بارش باران ۲۴ ساعت گذشته در آغاجاری ۸، ایذه ۷.۵، بهبهان ۶.۹، دهدز ۶.۲، امیدیه ۵.۹، حسینیه ۴.۵، مسجدسلیمان ۱.۸، بندر ماهشهر و هندیجان یک، صفی آباد دزفول ۰.۲ و آبادان و شادگان ۰.۰۱ میلیمتر گزارش شد.

او می‌گوید: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۱.۷ و دزپارت با ۳.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۰.۲ و حداقل ۱۲.۱درجه سانتیگراد گزارش شد.

بر اساس گزارش این اداره کل، بارش برف از دقایقی پیش (بعدازظهر دوشنبه) در ایستگاه هواشناسی دهدز آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.