فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: اعزام ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان به اردوهای راهیان نور از امروز ۲۴ بهمن ماه آغاز شد.

علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان عملیات بزرگ فرهنگی استان با اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور آغاز شده است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر روز اعزام کاروان‌های مردمی به مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور انجام شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان عنوان کرد: از امروز ۲۴ بهمن‌ماه تعداد ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند و این اردو در اوایل اسفندماه به اتمام می‌رسد و سپس اردو‌های راهیان نور دانشجویی آغاز می‌شود.

خالقیان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور مجازی نیز بیان کرد: در روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه نیز اردوی راهیان نور به‌صورت مجازی در بستر شاد ویژه مقاطع اول و دوم متوسطه استان سمنان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان از مناطق و یادمان‌های مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.