جایگزین پژو ۲۰۶ مشخص شد

در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.

باتوجه به راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و در راستای عمل به فرامین هشت ماده ای رییس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن ها با خودروهای به روز و جدید در دستور کار این خودروساز قرار دارد تا رضایتمندی مشتریان افزایش یابد.

بر همین اساس، امسال دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج شد و این بار محصول پژو ۲۰۶ در آستانه توقف تولید قرار دارد.  به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر طرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفند امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می شود. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، در سال جاری در بخش سواری از دو محصول جدید رونمایی کرده که طبق برنامه در سال آینده به مرحله تولید انبوه خواهند رسید و همچنین محصولات فعلی را توسعه و بهبود بخشیده است. 

برچسب ها: خودروسازان ، پژو206
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
پژوی 207 برای جوانان عزیز کشورمان جایگزین پژوی 206 می شود چه عالی! ما جوانان آس و پاس از مسئولین خدمتگذار ایران خودرو سپاسگزاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
هر روز بی کیفیت تر از روز قبل اما با همان قیمت قبل ۲۰۷ با موتور تیپ ۲ دنا که رینگ معمولی میندازن از هر جای ماشین تا تونستن زدن لوازم فلزی رو پلاستیکی کردن یکی نیست جلوی اینان رو بگیره که علنی میزنن و با جان مردم بازی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
ادعا در حد مرسدس استراتژی در حد حلبی اباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
چه کسی امروز آنهم دم عید و آشوب ارزی کشور به یکباره توقف فروش ۲۰۶ را اعلام و باعث انفجار قیمت خودروها خصوصا ۲۰۶ و ۲۰۷ شد!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
۲۰۶وجمعدش.د بجایش اتاق ۲۰۷ با موتور ۲۰۶وارد بازار می کنید و پول ۲۰۷ را از مردم می گیرید . این هم هنر شما است . قرار بود ال ۹۰ جایگزین پیکان شده . شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
هدف فقط سود بیشتر بردن خودروسازان هست. چون 206 و 207 تقریبا از لحاظ امکانات و پلتفرم یکی میباشند . فقط 207 چند آپشن ساده و اضافه تر دارد ولی قیمت بسیار بالاتر.
Turkey
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
ماشین خیلی کم مصرفیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
این عدم تولید یک برند خودرو هم شده یک بازاری برای بلا بردن قیمت یک مدل خود رو 15سال پیش قرار بود پراید تولید نشود هنوز داره تولید میشه و در جاده ها تلفات میگیره خود روزهای ساخت ایران مساوی با ارابه های مرگ هست
آخرین اخبار