مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: نیرو‌های امدادی و عملیاتی این دستگاه به مادر باردار ۳۰ ساله در روستای حیدری از توابع شهرستان بن امدادرسانی کردند.

مسعود مثنوی اظهار داشت: ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی مردمی با مرکز eoc، خبری مبنی بر انسداد محور بن به روستای حیدری به علت بارندگی شدید، برف و کولاک و ناتوانی در انتقال مادر باردار ۳۰ ساله به منظور زایمان به بیمارستان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های امدادی و عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان بن با یک دستگاه خودروی کمکدار به محل مورد نظر اعزم شدند.

مثنوی اضافه کرد: این مادر باردار ۳۰ ساله با کمک نیرو‌های اورژانس و هلال احمر به سلامت به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: همچنین به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان بارش سنگین برف و قطع تمامی مسیر‌های ارتباطی به روستای سخت‌گذر توف سفید در شهرستان کوهرنگ نیرو‌های امدادی و عملیاتی این دستگاه به سه خانوار ساکن در این روستا امدادرسانی کردند.

مثنوی گفت: یک تیم امدادی به وسیله یک دستگاه خودروی آرگو جهت انتقال اقلام بهداشتی، درمانی و مواد غذایی به روستای توف سفید اعزام شد.

وی با اشاره به تداوم بارش‌ها در کوهرنگ، تصریح کرد: هم اکنون تمامی نیرو‌ها امدادی در این شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مثنوی ادامه داد: مردم حتی المقدور از تردد در محور‌های کوهستانی استان خودداری نموده و در صورت لزوم برای تردد از این محورها تجهیزات زمستانه را در وسیله نقلیه خود به همراه داشته باشند و حتما از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.