با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، مجتبی قدیمی، معاون قضایی دادگستری سیرجان به سمت دادستان عمومی و انقلاب سیرجان منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان و مسئولان شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

در این آیین از خدمات محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان سیرجان که به سمت رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان سیرجان که به امضای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای،  ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است:

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

قدیمی فعالیت قضایی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در سمت‌های مختلفی از جمله: دادیار تحقیق و دادیار ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و معاون دادستان سیرجان خدمت کرده است و در سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس قوه قضاییه به سمت معاون قضایی دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار