هانی زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راهپیمایی دیروز نشان داد انقلاب در جان ملت ایران ریشه دارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ملت ایران با راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که هرگز تحت فضا سازی‌های غرب قرار نخواهند گرفت.

روز عجیبی بود، هم سرد بود و هم گرم ... سرد بود به رسم طبیعت و گرم بود به رسم آدم‌هایی که دور هم جمع شده بودند.۲۲ بهمن ۱۴۰۱ روزی بود که اکثر رسانه‌های خارج نشین منتظر بودند که با جمعیتی ناچیز مواجه شوند و خوراک خبری چندین روز خود را جور کنند. اما اتفاقی دیگر رقم خورد. جمعیتی که آن را بیشتر از ۲۰ میلیون براورد میکردند تمام نقشه هایشان را نقش براب کرد.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل درباره حماسه مردم در روز گذشته بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ یکی از بزرگترین راهپیمایی‌های ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته است که در این راهپیمایی بیش از ۲۰ میلیون علیرغم شرایط جوی ناپایدار شرکت کردند. این پیام بزرگی از سوی ملت رشید ایران برای دشمنان ایران و انقلاب اسلامی تلقی می‌شود.

وی درباره پیام این حضور نیز بیان کرد: حضور بیش از ۲۰ میلیون فرد در شهر‌های مختلف ایران در حقیقت این پیام را برای غرب به ویژه آمریکا و گروهک‌های معاند دارد که ملت ایران علیرغم فشار‌های داخلی، اقتصادی و معیشتی همچنان از آرمان‌های انقلاب خود دفاع می‌کند در این راهپیمایی که با حضور حداکثری مردم مواجه بود نشان داد که انقلاب در جان ملت ایران ریشه دارد و برخی تحرکات داخلی و خارجی در این زمینه موثر نیست و با توجه به حوادثی که اخیرا در ایران رخ داد این راهپیمایی پاسخ کوبنده‌ای به تلاش  معاندان  و قدرت‌های خارجی بود که بخواهند در مسائل داخلی ملت ایران دخالت کنند و بین صفوف ملت ایران شکاف ایجاد کنند.

این کارشناس سیاسی گفت: حضور قومیت‌های مختلف در استان‌های مختلف ایران از جمله خوزستان، کردستان و سیستان نشان داد که علی رغم تبلیغات دشمنان ملت ایران این قومیت‌ها بخش مهمی از ساختار اجتماعی ایران تلقی می‌شوند و تحت هیچ شرایطی بین خود و حاکمیت ایران گسست ایجاد نمی‌کنند لذا با توجه به اینکه همزمان با این راهپیمایی و بعد از آن برخی از رهبران گروهگ‌های خارج نشین که ورشکسته سیاسی هستند در نشست‌های مختلف قصد داشتند که این راهپیمایی را تحت شعاع قرار دهند، اما حضور حداکثری ملت ایران در ۲۲ بهمن تمام تلاش این مقامات اپوزوسیون را خنثی کرد و لذا باید به ملت ایران بخاطر این هوشمندی بالا تبریک گفت، زیرا ملت ایران با راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که ایران هرگز تحت فضا سازی‌های غرب نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار