نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری و همکاری مدیرعامل صنایع شیر ایران هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان تصویب شده است.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت پگاه خوزستان در گذشته با مدیریت فشل در آستانه ورشکستگی بود که با انتصاب دکتر طالبی از فرزندان شوش اکنون به سود دهی رسیده است.

او می‌گوید: با پیگیری و همکاری مدیرعامل صنایع شیر ایران هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان تصویب شده است و در تلاش هستند که سود ماهیانه این شرکت از ۱۶ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان برسد و اشتغال آن از ۳۰۰ نفر به ۸۰۰نفر برسد.

به گفته نماینده شوش در مجلس، میراث فرهنگی مانع احداث کارخانه تولید خمیر واقع زمین روبه روی شرکت پاک چوب و ایجاد شهرک صنعتی در بخش فتح المبین و  همچنین توسعه ۳۰۰هکتاری شهرک صنعتی شوش شده است.

کعب عمیر گفت: شرکت حریر خوزستان هم با انتخاب یک مدیر بومی توانمند به سود دهی رسیده است که نگاهمان در توسعه صنایع جانبی  در شرکت‌های حریر، پگاه و نیشکر هفت تپه رو به جلو است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس می‌گوید: باید همه‌باهم همسو و همدل در حل مشکلات و رسیدن به این اهداف و حل مشکلات مردم قدم بر داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.