قائم مقام کمیته امداد خوزستان گفت: کمیته امداد خوزستان در راستای عملیاتی رد شعار سال و برنامه‌های اشتغالزایی، از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

ناجی عبیاوی گفت: کمیته امداد در راستای عملیاتی کردن شعار سال، برنامه‌های اشتغالزایی در حوزه دانش‌بنیان که موجب ایجاد ارزش افزوده و تحول در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال شود، را در اولویت‌های خود قرار داده است.

او می‌گوید: برای کمک به تحقق شعار سال همه توان و ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داده‌ایم و تعامل و همکاری با مراکز علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به منظور برگزاری انواع رویداد‌های اشتغال و کارآفرینی در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد.

او با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد ارزش افزوده در کشور، بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با هدف توسعه صنایع دانش‌بنیان تاکید کرد و ادامه داد: کمیته امداد زمینه تولید دانش‌بنیان توسط مددجویان را تعریف و در رشته‌های مختلف فعالیت‌هایی را شروع کرده است.

عبیاوی گفت: با محوریت قرار دادن فناوری و نوآوری در این مشاغل شاهد تولید پایدار و با کیفیت رقابت‌پذیر خواهیم بود، اضافه شدن فناوری به مشاغل سنتی و تولید محصولات دانش‌بنیان، زمینه‌ساز ورود کمیته امداد به حوزه اقتصاد دانش‌بنیان است.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان گفت: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناوری برای اجرای بهتر فعالیت‌های ستادی دستگاه‌های اجرایی و هوشمندسازی نظارت‌ها از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در این زمینه است.

او اولویت اصلی کمیته امداد در حوزه اشتغال را به سمت طرح‌های نو و دانش‌بنیان دانست و گفت: تفاهم‌نامه‌هایی با پارک علم و فناوری امضا شده و درصدد به‌روز شدن آن‌ها هستیم.

عبیاوی گفت: کمیته امداد در راستای شعار سال در بحث این طرح‌ها مانند پهپاد‌های کشاورزی و مولد‌های خورشیدی و... پیشرو خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.