با حضور استاندار ۱۱۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان شیروان با اعتباری بالغ بر هزارو ۸۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

استاندار در بدو ورود به شیروان با حضور در مزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت نمود و سپس دبیرستان ۶ کلاسه شهید قنبری شهر زیارت را با اعتباری بالغ بر ... افتتاح کرد.

در ادامه استاندار، پروژه استخر دو منظوره ذخیره آب و پرورش آبزیان و همچنین شبکه فیبر نوری و سالن جلسات دانشکده کشاورزی شیروان را افتتاح نمود.

سپس با حضور استاندار، گلخانه هیدروپونیک (انرژی زمین گرمایی) با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ تن (۱/۵ هکتار) و اشتغال ۴۵ نفر نیروی کار به طور مستقیم واقع در محل روستای حسین آباد شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

استاندار در ادامه برنامه‌های سفر خود به شیروان با خانواده شهیدان محسن و قربانعلی رامک دیدار کرد و پس از آن ۱۶ واحد مسکونی را در کوی وحدت شیروان به معلولین بهزیستی واگذار کرد.

استاندار همچنین در ادامه سفرش به شیروان بزرگترین شهربازی سرپوشیده استان را که توسط شهرداری با مشارکت بخش خصوصی با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده بود به بهره برداری رساند و پس از آن پروژه روزبازار شهرداری شیروان با ۱۱۲ غرفه با مساحت محوطه ۵۳۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال واقع در محل خیابان سعدی شهرستان شیروان را به بهره برداری رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.