تا ساعاتی دیگر مردم پایتخت مقاومت در صحنه آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌، شکوه وحدت و همبستگی ملی، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش می‌گذارند.

ملت انقلابی ایران اسلامی هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرود‌های انقلابی و بنر‌های رنگارنگ در خیابان‌ها و پرچم‌های سه رنگ در میادین شهر‌ها جلوه خاصی پیدا می‌کند، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می‌کنند. با توجه به این که در چند سال اخیر شاهد حضور ویروس کرونا در اجتماعات بودیم و این راهپیمایی برای حفظ سلامتی مردم بیشتر به صورت خودرویی و فضای مجازی برگزار می‌شد، اما امسال چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب به صورت گسترده و مانند سال‌های پیش از حضور کرونا برگزار می‌شود.

امروز پس از چند سال از محدودیت‌های کرونایی بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای زیبا و ماندگار از مردم خداجوی و ولایتمدار دیار کریمان هستیم.

راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمنِ امسال، پرشورتر از همیشه در ۲۰۰ نقطه از استان کرمان برگزار می‌شود و برای این کار کرمانی ها از ساعت  ۹ صبح امروز از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا  حرکت می کنند. بدون شک این رخداد عظیم، امسال برگ زرینی دیگری از دفتر افتخارات این ملت همیشه در صحنه خواهد بود.

شمارش معکوس برای ثبت حماسه فرزندان ایران

مردم شریف استان کرمان با اقتدا به سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جلوه‌ای بیادماندنی از حماسه وحدت و شکوه اقتدار خلق می‌کنند و با تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بار دیگر وفاداری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و جایگاه رفیع ولایت به نمایش می‌گذارند و این حماسه حضور ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد، همدلی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مشت محکمی بردهان بدخواهان و دشمنان کینه توز ملت شریف ایران اسلامی خواهد بود.

شمارش معکوس برای ثبت حماسه فرزندان ایران + عکس

شمارش معکوس برای ثبت حماسه فرزندان ایران

شمارش معکوس برای ثبت حماسه فرزندان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.