امام جمعه کازرون با تأکید بر اینکه حمایت از نظام اسلامی از اوجب واجبات است، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش اقتدار و اعلام بیعت دوباره با شهدا و امام راحل دانست.

حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز از همه چیز مهم‌تر و اوجب واجبات حفظ و حمایت از نظام اسلامی که بزرگترین نعمت خداوند متعال است، می‌باشد.

او تأکید کرد: بزرگترین معروف امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از انقلاب اسلامی است و در این مسیر مشخص می‌شود چه کسی با حسین زمان خود همراهی می‌کند.

صباحی با بیان اینکه در حکومت اسلامی امروز بالاترین ارزش نظام اسلامی است و در این راه اگر تهدیدی انقلاب را متوجه سازد کسی حق ندارد ساکت بنشیند، گفت: امام حسین(ع) با علم به اینکه می‌داند شهید می‌شود خودش و اولادش و یارانش و اینکه اهل بیت(ع) اسیر می‌شود در راه حفظ اسلام همه را فدا کرد و این یک درس بزرگ برای همه مسلمانان و خصوصا شیعیان است.

امام جمعه کازرون گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از نظام اسلامی در ادامه راه معروف و دفاع از انقلاب است و مهم‌ترین محور دفاع از نظام اسلامی آحاد مردم هستند.

او با تأکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب و خروش میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ قرار داریم که بزرگترین معروف برای اوجب واجبات برای نمایش اقتدار و اعلام بیعت دوباره با شهدا و امام شهدا در راهپیمائی ۲۲ بهمن است.

صباحی گفت: همه باید فدای نظام اسلامی شویم و بدانیم تکلیف مسلمانی امروز ما که اوجب واجبات است، حفظ نظام است که از همه جان‌ها واجب‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار