فرماندار ویژه کازرون:

باید به تقویت نهاد‌های مبتنی بر علم و دانش کمک ویژه‌ای کرد

فرماندار ویژه کازرون گفت: توسعۀ پایدار اگر مبتنی بر علم و دانش باشد، مسیر خودش را پیدا می‌کند بر همین اساس باید به تقویت نهاد‌های مبتنی بر علم و دانش کمک ویژه‌ای کرد.

محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در آیین آغاز به کار بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بر اهمیت و جایگاه علم در سطح جامعه تأکید و اظهار کرد: توسعۀ پایدار اگر مبتنی بر علم و دانش باشد، مسیر خودش را پیدا کرده و جلو می‌رود بر همین اساس باید به تقویت نهاد‌های مبتنی بر علم و دانش کمک ویژه‌ای کرد.

او ادامه داد: بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، مبتنی بر چنین منطقی شکل گرفته است.

بخرد اظهار امیدواری کرد: به مدد تلاش‌هایی که در این بنیاد صورت می‌گیرد و حمایت‌هایی که از جانب مردم و دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود، به خوبی در مسیر رشد و تعالی دانشگاه که در نهایت منجر به توسعه و رشد جامعه می‌شود، ایفای نقش کند.

حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه کازرون، نیز در این آئین اظهار کرد: دانشگاه سلمان فارسی کازرون، افتخار ما محسوب می‌شود چراکه مولود ما است و باید به بالندگی‌اش کمک کنیم.

او ادامه داد: اولویت‌هایی که در این مسیر برای خودم تعریف کرده‌ام، پشتیبانی‌های مالی، فرهنگی و عقیدتی از دانشگاه است.

امام جمعه کازرون افزود: پیشنهاد می‌کنم بنیاد حامیان دانشگاه نیز با تعریف اولویت‌هایی همچون ارتباط موثر با جامعه و اعتمادسازی، در جهت بالندگی هرچه بیشتر این دانشگاه گام بردارد.

محسن توحیدیان، مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این آیین ضمن مروری بر پیشینۀ همکاری خیرین و حامیان با دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ابراز امیدواری کرد: با سوق دادن ذائقه مردم به سمت دانشگاه به عنوان یک نهاد انسان‌ساز، بتوان شاهد حضور پررنگ‌تر اهالی شهرستان و دلسوزان توسعۀ این منطقه در حوزه‌های علم و دانش نیز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار