قطع راه ارتباطی ۱۶۵ روستای مازندران

راه ارتباطی ۱۶۵ روستای بالادست مازندران به دلیل حجم بارش برف مسدود شده است.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسیر ارتباطی ۱۶۵ روستای بالادست مازندران به دلیل شدت بارش برق قطع شده است.

او با بیان اینکه راهداران در این مناطق مشغول پاکسازی مسیر‌ها هستند ابراز امیدواری کرد راه ارتباطی روستا‌های مسدود شده تا ظهر فردا بازگشایی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: برق ۲۰ روستا نیز به دلیل بارش برف قطع شده است و ماموران شرکت توزیع برق در این مناطق در حال تلاش برای اتصال دوباره برق به این روستاها هستند.

حسینعلی محمدی گفت: ارتباط مخابراتی ۳ روستا در استان نیز قطع  است که تلاش می‌شود این روستاها نیز در اسرع وقت به شبکه باز گردند

او با بیان اینکه آب بخش‌هایی از شهر قائم شهر نیز  صبح امروز به دلیل بارش باران و شکستگی خط لوله انتقال آب، قطع شده بود، افزود: ماموران آبفا در حال تلاش هستند و پیش بینی می شود آب این مناطق نیز تا ساعت ۲۱ امشب وصل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: سرمای هوا مصرف گاز را در استان افزایش داده و فشار گاز در آمل که در انتهای مسیر انتقال گاز وجود دارد به ۲۸۹ رسیده است.

او از مردم خواست با توجه به تداوم سرما امروز و فردا ،مصرف گاز را مدیریت کنند تا مشکلی در تامین گاز به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار