مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۵۴ طرح برق رسانی در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال ، ۵۴ طرح توزیع نیروی برق با ۶۹۲ میلیارد ریال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

محمد مرادی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله برق‌رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق شهری و روستایی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

مرادی با اشاره به طرح‌های بهره برداری شده در حوزه اصلاح و توسعه شبکه برق شهری و روستایی، اضافه کرد: ۴۱ طرح با حجم عملیاتی ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۹۲ دستگاه ترانسفورماتور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۱۳ طرح برق رسانی کلنگ زنی شد گفت: این طرح‌ها شامل، برق‌رسانی به شش روستای مورگاه کوشک، دشت‌گز، آب چاتی مهتاب و چهار قاش تلخاب و دلی نعل کوچک و پاچرو در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، باشت و چرام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح‌های برق‌رسانی روستایی با حجم عملیات ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

مرادی گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های برق‌رسانی روستایی بیش از ۴۰ خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.