سرهنگ رحمتی پور گفت: رانندگان با توجه به لغزندگی معابر در پی بارش برف در سطح استان برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی مناسب با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند. ‏

رئیس پلیس راهور البرز گفت: با توجه به بارندگی و نزول ‏رحمت الهی در استان البرز، تیم‌های پلیس راهور به منظور روانسازی و پیشگری از بروز حوادث و ایجاد راهبندان ‏در سطح شهرستان های استان حضوری فعال دارند.

او افزود: برابر ماده ۱۶۹ آئين نامه راهنمايی و رانندگی، راندن موتورسیکلت و دوچرخه در زمان بارندگی و لغزنده بودن راه ها ممنوع است و با توجه به عدم وجود سطح اتکای کافی لاستیک‌ها و لغزنده بودن مسیر و از سوی دیگر احتمال بروز خطرات جدی از قبیل واژگونی، وقوع تصادفات و حوادث مختلف، راکبین موتورسيکلت و دوچرخه از تردد در زمان بارندگی و لغزنده بودن معابر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور البرز از رانندگان و شهروندان خواست ضمن مدنظر داشتن توصیه های ترافیکی و همکاری با عوامل پلیس راهور در همه حال تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رحمتی پور گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و همچنین در صورت بروز تصادفات احتمالی خودروها را تا حضور تیم‌های امدادی و پلیس راهور به منتهی الیه سمت راست مسیر هدایت کرده و از توقف در مسیر و خطوط عبوری خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.