با حضور وزیر راه و شهر سازی هزار و ۲۰۵ واحد مسکن مهر در گلبهار به بهره برداری رسید.

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور وزیر راه بهره برداری از ۴۵۸۶ واحد مسکن مهر در ۵ استان کشورو شهر سازی هزار و ۲۰۵ واحد مسکن مهر در گلبهار و ۳۳۸۱ واحد مسکن مهر در استان‌های خوزستان، سمنان، کرمانشاه و گلستان به بهره برداری رسید.

 مهرداد پذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: دولت تعهدات زیادی بر دوش دارد که یکی از آن‌ها ساخت واحد‌های مسکونی طرح مسکن مهر است که گاه بیش از ۱۶ سال عقب افتادگی داشته است و حتی در تهران تعدادی از مردم ۱۶ سال در نوبت ثبت نام بوده اند و توانستیم همین هفته هفت هزار واحد از مسکن مهر را در تهران به بهره برداری برسانیم.

او افزود: در همین مدت قیمت زمین چند برابر شده است، اما دولت همه تکالیف دولت‌های قبلی را پذیرفته و وظیفه خود می‌داند که آن‌ها را به بهره برداری برساند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دولت حرکت بزرگی را آغاز کرده است و باید این دولت را تشویق کرد، چون همه می‌دانیم که در شرایط دشوار تحریم‌ها که تامین زمین و منابع و پاسخگویی به مردم کار بسیار سختی است این دولت با تمام توان خود بار بزرگی در حوزه مسکن بر دوش گرفته است و اگر کمک نکند روز به روز بر تقاضا‌ها در حوزه مسکن افزوده می‌شود.

از تعداد ۴۵۸۶ واحد مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسید، هزار و ۲۰۵ واحد در گلبهار، هزار و ۷۴۱ واحد در کرمانشاه، ۱۲۰ واحد در شاهرود، ۱۰۰ واحد در گلستان و هزار و ۴۲۰ واحد در خوزستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متقاضی مسکن مهردساری
۱۱:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا به مردم دروغ میگید . بنده بعد 14 سال هنوز مسکن مهر و بعم تحویل ندادند . کجا و کی اقای وزیر کشور مسکن مهرساری را افتتاح کرد که ما خانواده ها خبر نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۲۱:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
متاسفانه مسکن مهر قوچان بدون تکمیل فازهای آن رها شده است