رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی - بهداشتی استان اردبیل از افتتاح ۶ پروژه بهداشتی و درمانی به ارزش ۵۴ میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

علی محمدیان اردی گفت: این پروژه‌ها شامل بخش پست ICU با هزینه‌کرد ۱۰ میلیارد ریال، ساختمان اسناد پزشکی با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، درمانگاه تخصصی با هزینه‌کرد چهار میلیارد ریال، دستگاه دیجیتال پرتابل رادیولوژی با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگاه ساکشن مرکزی با هزینه‌کرد پنج میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی - بهداشتی استان اردبیل در آیین افتتاح همزمان پنج پروژه درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد همچنین به افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدای شهرستان پارس‌آباد همزمان با دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدا در ۲۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمدیان اردی اضافه کرد: این مرکز در راستای سیاست‌های جمعیتی، افزایش شاخص بهداشتی و درمانی شهرستان و پیشگیری از مراجعه جهت درمان ناباروری به مرکز استان و سایر شهرستان‌ها ایجاد شده و پزشکان رشته‌های تخصصی زنان و زایمان، اورولوژی، پاتولوژی، کارشناس علوم آزمایشگاهی و مامایی حضور خواهند داشت.

گفتنی است امروز همچنین مرکز آموزش بهورزی پارس‌آباد افتتاح و دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاه مرکزی این شهرستان نیز راه‌اندازی شد.

مرکز آموزش بهورزی با هدف آموزش مهارت و تربیت فراگیران بهورزی و برگزاری دوره‌های بازآموزی ویژه کارشناسان سلامت با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال افتتاح و دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاه مرکزی شهرستان پارس‌آباد هم با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.