شهردار اردبیل گفت: مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ در طی یک سال تجهیز شده است و امروز با بهره برداری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

محمود صفری امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری اردبیل به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ در طی یک سال تجهیز شده است و امروز با بهره برداری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد زیرساخت‌های مطلوب شهری است، می گوید: با آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ میزان کنترل‌های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به افتتاح پارکینگ یاس محمدیه با ظرفیت ۱۸۵ دستگاه خودرو واقع در مابین میدان قیام و میدان امام حسین (ع) گفت: قطعاً با افتتاح این پارکینگ در مرکز شهر در یکی از نقاط پرتردد شاهد کاهش ترافیک خواهیم شد.

صفری با بیان اینکه توسعه پارکینگ‌های شهری از مهمترین برنامه‌ها است، گفت: در راستای توسعه و ایجاد پارکینگ در سطح شهر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مبنای کار است.

به گفته او، به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۴ پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار اردبیل گفت: مجتمع تجاری مسکونی تابان واقع در میدان ایثار به طرف میدان ولایت با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسیده و تحویل شهروندان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.