با حضور رئیس هلال احمر کشور از ۸ خودروی نجات، امدادی، سواری و تجهیزات امداد و نجات در پایگاه جنوب شرق هلال احمر کرمان رونمایی شد.

پیرحسین کولیوند با همراهی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر صبح امروز با حضور در پایگاه جنوب شرق هلال احمر کرمان از این مجموعه بازدید کرد.

رضا فلاح ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان در حاشیه این بازدید گفت: با حضور رئیس امدادونجات هلال احمر کشور از ۸ دستگاه خودروی نجات، امدادی و سواری، شامل: ۴ دستگاه شاهین، یک دستگاه پیکاپ نجات، یک دستگاه سمند سورن پلاس، یک دستگاه آمبولانس لنکروز، یک دستگاه وانت هایلوکس به ارزش ریالی ۱۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رونمایی شد.

او افزود: همچنین در ادامه، از تجهیزات امدادو نجات اهدایی مس ایران برای شعب امدادی جنوب کرمان در ۵ شهرستان اعم از کهنوج، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب، منوجان و ۴۰ دستگاه گوشی اندروید برای پایگاه امدادونجات رونمایی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به دومین مرحله طرح نذر آب ۵، به تعداد ۹۱ تانکر برای مناطق جنوب و شرق استان، بیان داشت: از امروز هزار بسته غذایی یک ماهه، شامل: ۱۰ قلم موادغذایی به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال بین مردم مناطق محروم توزیع خواهد شد.

او گفت: طرح نذر آب از سال ۹۷ در کرمان به منظور برطرف شدن خشکسالی در مناطق جنوب و شرق استان آغاز شده و تاکنون ۵ مرحله از این طرح عملیاتی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه سفر دو روزه خود به کرمان، امروز پنجشنبه با حضور در مرکز آموزش های تخصصی امداد ونجات هلال احمر، اولین شبیه ساز زلزله در سطح کشور، پایگاه کوهستان امدادونجات واقع در صاحب الزمان کرمان و پایگاه امدا و نجات یادمان سردار علی ماهانی واقع در شهر ماهان را افتتاح  خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار