همزمان با چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بانگ الله اکبر شامگاه ۲۱ بهمن ساعت ۲۱:۰۰ در خراسان جنوبی طنین انداز می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد همـزمان بـا گلـبـانگ تـکبیـر، کـران تا کـران آسـمان استان نــوربـاران می‌شـود.

به شکرانۀ چهل و چهار سال اقتدار و افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به پاس مجاهدت‌های فجرآفرینان انقلاب اسلامی، همزمان با نوای روحانی، دل‌انگیز و روح‌بخش گلبانک تکبیر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه ۲۱ بهمن؛ کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان نورباران  می‌شود.

اللّه اکبر؛ به چهل و چهار سال وحدت و انسجام ملی، الله اکبـر؛ به چهل و چهار سال جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت، الله اکبـر؛ به چهل و چهار  سال عزت و سربلندی  در سایه سار معارف ناب قرآن کریم و ائمۀ معصومین علیهم السلام، الله اکبـر؛ به چهل و چهار سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر، الله اکبـر؛ به چهل و چهار سال فتح قله‌های رفیع عزت و شرافت، الله اکبـر؛ به چهل و چهار سال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، الله اکبــری به بلندای تاریخ  پر افتخار انقلاب اسلامی، الله اکبــری به بلندای راست قامتان جاودانۀ تاریخ، الله اکبــری به بلندای تاریخ چهل و چهار ساله غیرت دینی و عقلانیت ملی.


بیشتر بخوانید


امسال هم مردم بزرگ و همیشه در صحنۀ خراسان جنوبی همزمان با نورباران آسمان استان، با مدد از دَم قدسی شهدا و امام شهدا، با فـریـادهـای کـوبنـده الله‌اکبــر خود به یاد تکبیر‌های بهمن خونین ۵۷، صدای انقلاب خود را بار دیگر به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت‌های مسلمان و ستم‌دیده جهان، بر اندام استکبار جهانی لرزه  خواهد انداخت.

مردم آگاه و بیدار خراسان جنوبی می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، پشت بام و تراس و پنجره‌های منازل و اماکن، تکایا و حسینیه‌ها و در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر‌ها و روستا‌های سراسر استان همزمان با تمام کشور به گوش جهانیان می‌رسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم بزرگوار و سربلند خراسان جنوبی می‌خواهد تا بار دیگر در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی افتخار‌آفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی بانگ الله اکبر سر داده و انسجام خود را با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به اثبات برسانند و در جهت اطاعت از فرامین رهبری و حفاظت از دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.

 شروع مراسم در بیرجند ساعت ۱۹:۳۰ در محل امامزادگان باقریه است و با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی خاتمه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار