یک نویسنده گفت: قصه «اتاقک گلی» از خاطره‌ای مربوط به رزمندگان جنگ نشات گرفته و حتی قهرمان اصلی را در فیلم می‌بینیم که راننده کامیون است.

فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به کارگردانی محمدعلی عسگری و تهیه‌کنندگی داوود صبوری روز چهارشنبه ۱۹ بهمن در سانس دوم در پردیس ملت برای اهالی رسانه و جامعه منتقدان به نمایش درآمد.

پدرام کریمی نویسنده این فیلم سینمایی درباره بازخورد‌های مخاطبان نسبت به این فیلم سینمایی گفت: از زمانی که این فیلم در جشنواره فیلم فجر اکران شده، بازخورد‌های بسیار خوبی را دریافت کرده‌ایم. امروز هم فیلم در سالن رسانه به نمایش درآمد و زمانی که از سالن خارج می‌شدیم نظر‌های خوبی را شنیدیم.

وی بااشاره به متن فیلمنامه بیان کرد: قصه «اتاقک گلی» از خاطره‌ای مربوط به رزمندگان جنگ نشات گرفته است. حتی قهرمان اصلی را در فیلم می‌بینیم که راننده کامیون است و این کاراکتر مابه‌ازای واقعی دارد و در دوران جنگ، همین کنش‌های داخل فیلم را انجام داده است. البته بخش اعظمی به متن قصه درام اضافه شده است.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدا نگران بازخورد خانواده‌های شهدا بودیم و استرس نظرات آن‌ها را داشتیم، اما خداوند را شاکر هستیم که از خروجی فیلم راضی بودند. حتی برخی رزمنده‌ها پس از تماشای فیلم گفتند که خاطره‌ها برایمان زنده شد و جزییات را چقدر دقیق فیلم به تصویر کشیده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار