معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار چابهار گفت: ۲۶ طرح با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمد شاهوزهی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار چابهار اظهار داشت: این طرح‌ها شامل اجرای طرح هادی روستای رانک، ساخت مسکن معلولان و ایتام، کلنگ زنی توسعه برق، افتتاح ۲ پارک بازی کودکان، بهسازی معابر، توسعه باغات گرمسیری، زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، ایمن سازی هوتک‌ها و زیرسازی و اجرای چمن مصنوعی است.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۱ پروژه عمرانی در بخش مرکزی چابهار شامل توسعه باغات گرمسیری، ساخت مسکن معلولان و ایتام، رفع افت ولتاژ در هشت روستا، مدرسه سه کلاسه، ۱۴ باب واحد مسکونی سیل زدگان سال ۱۴۰۰، توسعه، بازسازی و لایروبی چاه‌های روستایی افتتاح شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار چابهار با اشاره به اینکه روزهای پیروزی انقلاب برای بسیاری از ایرانیان پر از خاطره است، افزود: در دهه فجر و در بهمن ۱۳۵۷ تحولی بزرگ در ایران اسلامی رخ داد، مردم ایران پس از سالها مجاهدت و ریخته‌ شدن خون شهدا موفق به پیروزی در انقلاب شدند.

وی ادامه داد: ایمان به خداوند، رهبری بی نظیر امام راحل و وحدت میان اقشار مختلف مردم موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

بخشدار پلان چابهار نیز گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با نگاه محرومیت زدایی و عدالت محوری در حوزه آسفالت راه‌های روستایی و آبرسانی بخش پلان تلاش زیادی شده و شاخص دسترسی مردم به راه آسفالته و آب افزایش چشمگیری یافته است.

اسماعیل درتاج افزود: بخش پلان با ۱۱۶ روستا، ۹۸ روستای دارای دهیاری و ۱۰۷ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای شورای اسلامی، ۳۵ هزار نفر جمعیت و هشت هزار و ۷۵۰ خانوار و مرکز بخش آن ۲ هزار و ۴۵۰ نفر جمعیت دارد و در فاصله ۷۶ کیلومتری شهر چابهار واقع شده است.

ایام مبارک دهه فجر فرصتی برای یادآوری آرمان‌های انقلاب و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با فضایل و ارزش‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند

وی ادامه داد: شتاب آهنگ توسعه و آبادانی در بخش محروم پلان با افتتاح چندین طرح عمرانی، ورزشی، راه‌سازی، برقرسانی، آموزشی و خدماتی توسط دولت سیزدهم همراه بوده و نوید دهنده آینده‌ای درخشان برای مردمان این سرزمین است.

بخشدار پلان چابهار با بیان اینکه دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آرمان‌های خود را با محوریت شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" محقق کند.

وی گفت: امروز در آستانه چهل و چهارمین سال حیات پربرکت انقلاب اسلامی و در مسیر گام دوم قرار داریم بنابراین لازم است مردم و مسوولان نقش مهم و بی‌بدیل خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی درک کرده و با تجدید پیمان با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به وظیفه ملی خود عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار