حضور سه گروه پزشک متخصص در زندان سمنان

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از حضور سه گروه پزشک متخصص زنان، داخلی و گروهی از روانشناسان در زندان سمنان به منظور خدمات‌دهی به زندانیان در دهه فجر خبر داد.

امید کهربایی مدیرکل زندان‌های استان سمنان اظهار کرد: پزشکان جهادگر سمنانی در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در ندامتگاه مرکزی سمنان به مددجویان این زندان کمک کرده و اقدامات درمانی را در زندان گسترش دهند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در بخش بهداشت و درمان اداره کل زندان‌ها در تلاش هستند تا بتوانند بهترین خدمات درمانی را به زندانیان ارائه دهند تصریح کرد: تیم‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با حضور در ندامتگاه مرکزی به درمان و مشاوره زندانیان این ندامتگاه پرداختند.

کهربایی با بیان اینکه حضور نیرو‌های جهادی در زندان بسیار تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: حضور تیم‌های تخصصی پزشکی بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی زندانیان را مرتفع خواهد کرد و از اعزام‌های بی مورد به بیمارستان جلوگیری خواهد نمود.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه این تیم‌ها از سوی بسیج جامعه پزشکی استان امروز در ندامتگاه مرکزی حضور پیدا کرده اند، افزود: این تیم پزشکی در سه گروه پزشک متخصص زنان، پزشک متخصص داخلی و گروهی از روانشناسان در زندان حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه این اقدام باید تداوم پیدا کند، خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این اقدام جهادی در آینده گسترش بیشتر پیدا خواهد کرد.

کهربایی با بیان اینکه این اقدام همان جمله مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیاری جوانان جهادگر است، افزود: امروز نیز پزشکان سمنانی با اقدامی آتش به اختیار گونه در ندامتگاه مرکزی سمنان حضور پیدا کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.