رئیس‌جمهور اوکراین در دومین سفر خارجی خود از زمان شروع جنگ، وارد انگلیس شد.

 ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین امروز (چهارشنبه) در دومین سفر خارجی خود از زمان شروع جنگ، به دنبال تسلیحات بیشتر برای دفاع مقابل حمله احتمالی بزرگ روسیه، وارد لندن شد.  دفتر ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که زلنسکی از آموزش نیرو‌های نظامی در انگلیس بازدید کرده و در پارلمان این کشور سخنرانی خواهد کرد.

بنا بر گزارش رویترز، دفتر سوناک اعلام کرد که قصد دارد خلبانان جت‌های جنگنده و تفنگ‌داران دریایی اوکراینی را جهت تسریع در تأمین تجهیزات نظامی، آموزش دهد.  سوناک در این بیانیه گفت: سفر رئیس‌جمهور زلنسکی به انگلیس گواهی بر شجاعت، عزم و مبارزه اوکراین و بر دوستی ناگسستنی بین کشورهایمان است.

در ماه دسامبر، زلنسکی در تنها سفر خارجی خود از زمان آغاز جنگ، به آمریکا رفته و در کنگره این کشور سخنرانی کرد. کشور‌های غربی از آغاز سال جدید، تعهدات خود برای حمایت نظامی از اوکراین را به طور چشمگیری افزایش داده‌اند؛ اما کی‌یف همچنان خواهان موشک‌هایی با برد بیشتر و هواپیما‌های جنگی است.

این درحالی است که بر اساس گزارشی محرمانه‌ای که به تازگی منتشر شده است، ۲ هنگ توپخانه سلطنتی انگلیس به دلیل تصمیم لندن برای ارسال اسلحه سنگین به اوکراین خالی شده‌اند. نشریه انگلیسی ”سان“ در گزارشی فاش کرد که تمامی ۳۰ اسلحه توپخانه خودکششی AS-۹۰ قابل استفاده انگلیس برای رئیس‌جمهور اوکراین ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
جهت تنویر افکار عموم باید این حقیقت گفته شود که علت اصلی کوچاندن یهودیان جهان به فلسطین به بهانه ارض موعود ورشکستگی کامل اقتصاد جهان از جمله انگلیس و اروپا و امریکا بوده و هست. چون قوم یهود هیچ وقت کاری بجز خرید و فروش پول کشورهای مختلف دنیا نداشته اند و ندارند و هرگز نخواهند داشت. تا یوم القیامة
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
هرجا بدبختی وحرومزادگی هست پای انگلیس وسط هست(دخالت بیجای انگلیس تو جنگ اوکراین باعث طولانی ترشدن جنگ وکشتار بیشتر دوطرف جنگ میشه)همین وجود کشور اسرائیل امروز هم بخاطر انگلیس هست چون درزمان جنگ جهانی دوم یهودیان را انگلیس از کشورهای اروپایی به فلسطین منتقل کرد و حرامزادگی از اون زمان تاالان باقیمونده انگلیس کثیف چرا یهودیان رو به کشورخودش یا ایرلند یا ولز یااسکاتلند که تحت مالکیت خود بریتانیا هست نبرد اصلا چرا یهودیهارو به استرالیا یا کانادا که اونجاها هم زیر نظر ملکه انگلیس در همون زمان بود نبرد انگلیس غلط کرد یهودیان رو به فلسطین آورد که تهدید امروز کشورما باشه و با تولید وذخیره بمب اتم دراسرائیل باعث تهدید کل خاورمیانه هست......
باشگاه خبرنگاران جوان لطفا در این مورد خبری کامل تهیه کنید و در سایتتان قرار بدید تا ذات کثیف انگلیس به جوونهای ساده لوح امروزی ما که چشم وگوش بسته شبکه های انگلیسی منو تو و ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی رو نگاه میکنند وباوردارن رو نشون بده.
آخرین اخبار