ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز کرمانشاه، گفت : کارکنان واحد امداد با وجود تمام سختیها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات مشترکین هستند.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه برقرار شده که ۱۵ هزار و ۸۰۰ مورد آن منجر به حضور در محل شده است.
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در موارد عادی میانگین حضور در محل ۱۶ دقیقه و در موارد فوری هشت دقیقه بوده است.
حسینی بیان کرد: اغلب تماسهای مشترکین با واحد امداد در خصوص قطع گاز است که در اسرع وقت توسط پرسنل خدوم این واحد بررسی و مشکل رفع میشود .