​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اتصال ۸ روستای فیروزآباد در قالب ۷۳۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات «USO» خبر داد.

حمید سلیمان پور در حاشیه افتتاح این طرح گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان فیروزآباد درسالجاری همزمان با سایر نقاط استان صورت گرفته است.

او گفت: با احداث یک سایت جدید و ارتقای چهار سایت موجود توسط اپراتور‌های تلفن همراه، دسترسی هشت روستای جدید در شهرستان فیروزآباد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه فراهم شده است.

سلیمان پور گفت: روستا‌های کمیلی، خنیفقان، باوریان، زنجیران، مرادآباد، بنه خفرک، جانی آباد و مهکویه سفلی از توابع بخش میمند با جمعیت ۲۲۰۰ نفر دارای اینترنت شدند.

او گفت: برای بهره برداری از این پروژه‌ها مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد: اتصال ۲۲ روستای دیگر این شهرستان با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال و با بودجه مصوب نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی تمام روستا‌های فیروزآباد به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار