​​با پیگیری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس، مشکلات ارتباطی این شهرستان و روستا‌های تابعه با حضور بخشداران و دهیاران و مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.

حمید سلیمان پور گفت: شهرستان ممسنی ۱۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که با اقدامات صورت گرفته در بخش ارتباطی استان، ۱۰۵ روستا معادل ۷۶ درصد کل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

او گفت: از پارسال تاکنون ۲۳ روستا با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان ممسنی تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه و ثابت قرار گرفته اند و ابلاغ اتصال ۳۴ روستای باقیمانده شهرستان نیز صورت گرفته و به زودی این روستا‌ها به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت متصل می‌شوند.

سلیمان‌پور، ابلاغ ۱۲۴ کیلومتر فیبر نوری جهت ارتقای کیفیت پوشش اینترنت و مکالمه در این شهرستان را از دیگر برنامه‌های آتی وزارت در شهرستان ممسنی عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها نیز جهت اجرا به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شده است.

عبدالکریم انصاری فرماندار شهرستان ممسنی نیز آمادگی فرمانداری و سایر ادارات شهرستان ممسنی را در تسریع پروژه‌های در دست اقدام حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این شهرستان اعلام کرد.

گفتنی است این جلسه با حضور فرماندار شهرستان ممسنی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، مدیرمخابرات منطقه فارس، مدیرارتباطات سیار استان، مدیرارشد منطقه جنوب شرکت ایرانسل و کارشناسان فنی و بهینه سازی همراه اول و همچنین حضور بخشداران و دهیاران شهرستان ممسنی در محل فرمانداری شهرستان ممسنی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.