اولین مرکز معاضدت و کلینیک حقوقی قزوین در راستای مشاوره به افراد بی بضاعت در اقبالیه آغاز به کار کرد.

اولین مرکز معاضدت و کلینیک حقوقی قزوین روز سه شنبه در راستای مشاوره به افراد بی بضاعت با حضور معاون سیایی امنیتی استاندار و دادستان مرکز استان در فرهنگسرای معلم شهر اقبالیه آغاز به کار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در آئین راه اندازی این مرکز اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های قوه قضائیه در قانون اساسی، گسترش عدل و پیشگیری از وقوع جرم و حمایت همه جانبه از افراد آسیب پذیر جامعه و کم بضاعت در حوزه قضایی است.

حسین رجبی ادامه داد: در راستای مشاوره و معاضدت به شهروندان به خصوص افراد بی بضاعت، اولین مرکز معاضدت و کلینیک حقوقی قزوین با مشارکت مدیران شهری اقبالیه و با هدف گسترش خدمات و دسترسی آسان و رایگان افراد بی بضاعت به خدمات قضایی به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی این مراکز معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان برای افرادی بی بضاعت و جامعه هدف بوده و تلاش ما این است تا با استفاده از حضور کارشناسان حقوقی مجرب خدمات مشاوره حقوقی به در کوتاه‌ترین زمان و بدون هزینه به شهروندان نیازمند ارائه شود.

رجبی اضافه کرد: بدون شک با فعالیت این مراکز و آشنایی جامعه با قوانین و مقررات، با کاهش هزینه ها، کاهش اختلافات و ورودی پرونده به محاکم قضایی روبرو خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.