محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ۱۸ بهمن ماه با حضور در مرکز معاونت ارتباطات مردمی، دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان از طریق ارتباط تلفنی با شهروندان ، ضمن استماع مشکلات و دغدغههای آنها، دستورات لازم را جهت رفع و حل مشکلات صادر کرد.
استاندار کرمان در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست ۱۰ نفر از هماستانیها را در خصوص اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات بانکی، زیرساختی و ... را ثبت و دستورات لازم برای پیگیری به مدیران مربوطه صادر کرد.
مهدی طبرسی مدیرکل حوزه استاندار کرمان نیز پاسخگوی ۱۳ تماس از شهروندان بود و درخواستهای آنها را برای رسیدگی از سوی دستگاه مربوطه ثبت کرد.
براساس این گزارش، سامانه پاسخگویی سامد (۱۱۱) با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راهاندازی شده است.