معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) سال ۱۳۵۷ شمسی همزمان با فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل و تاکنون ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت کرده است.

ارسلان جلال فرد افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات ۱۱۵ هزار و ۱۴۳ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان فراهم شده است.

او بیان کرد: خدمات ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در حوزه کمیته امداد این استان در زمینه ایجاد فرصت های شغلی و اشتغال و آموزش بسیار چشمگیر بوده است.

جلال فرد با بیان اینکه یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب توانمندی مددجویان و رساندن آنان به درآمد پایدار و اشتغال است افزود: فراهم شدن زمینه خودکفایی موجب رونق کشاورزی و دامپروری به عنوان مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی روستاها شده است.

او با اشاره به افزایش اعتبارات اشتغالزایی در چندسال اخیر افزود: امسال هدف گذاری این نهاد حمایتی، ایجاد هشت هزار و ۱۱۰ فرصت شغلی با اعتباری بیش از چهار هزارو ۱۰۰ میلیارد ریال است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه شهرستان گچساران از این میزان اشتغال بیش از ۶۰۰ مورد است.

جلال فرد اظهار کرد: آموزش این نهاد حمایتی در زمینه تعهد ایجاد اشتغال بیش از هشت هزار نفر به پایان رسیده است.

او گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان ایجاد شده است.

جلال فرد ادامه داد: موانع بانکی همیشه در راستای کار، اشتغال و حوزه توانمندی در این استان وجود داشته که امید می رود برطرف شود.

امام جمعه گچساران نیز گفت: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای ایران به خوبی به چشم می خورد.

حجت الاسلام سید امین‌حجازی ابراز کرد: بیکاری در این شهر بیداد می‌کند در حالی‌که مقادیر بسیاری نفت از این شهرستان استخراج می‌شود و باید شرایط مردمش نیز بهتر از این باشد.

او بیان کرد: با توجه به آمار بیکاری این شهرستان انتظار می رود سهمیه تسهیلات اشتغال گچساران نسبت به دیگر شهرستان ها بیشتر باشد.

حجازی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و این نهاد باعث افتخار کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.