فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت:همزمان با ایام دهه فجر ۹ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر به بهره برداری رسید.

سردارمظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در ملایر با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی؛ گفت: بسیجیان فعال در گروه‌های جهادی همچون سربازان کشور به آبادانی و پیشرفت کشور خدمت کردند.

او به دستاورد‌های چهل و چهارساله انقلاب‌اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار‌ها شاهد اقدامات ضد امنیتی در کشور بودیم که نمونه آن در صحرای طبس رخ داد، اما با عنایت خدا شاهد شکست دشمن بودیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان به مشکلات و اغتشاشات ابتدای پاییز در کشور اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه در استان‌های مختلف مشکلات امنیتی رخ داد، اما به برکت خون شهدا و بخصوص شهید مدافع امنیت و ولایت علی نظری ما در استان همدان کمترین مشکل امنیتی را داشتیم.

سردار مجیدی افزود: افسران این جنگ اقتصادی امروز گروه‌های جهادی هستند و اقتصاد مقاومتی باید بومی شده تا همه مردم بتوانند روی پای خود بایستند تا تکانه‌های اقتصادی دنیا برای کشور مشکل‌ساز نشود.

او تأکید کرد: مجموعه گروه‌های جهادی در پیشبرد اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی پیشرو هستند که اثرگذاری بالایی دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه این مراسم، حمیدرضا آقابیگی نیز با بیان اینکه ۱۸۰ گروه جهادی در شهرستان ملایر مشغول فعالیت هستند؛ افزود: همزمان با ایام دهه فجر در ملایر شاهد افتتاح طرح‌های اقتصادی مقاومتی هستیم.

سردار مجیدی به افتتاح دو کارگاه خیاطی در شهر ملایر با ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از بسیج سازندگی را از جمله طرح‌های امروز دانست و گفت: پیگیری تکمیل دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای حسین‌آباد ناظم نیز در حال انجام است.

اوتصریح کرد: به همت گروه جهادی گیاهواره و حمایت‌های بسیج سازندگی ملایر مبلغ ۴۸ میلیارد و به منظور ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی و ایجاد ۳۵ کارگاه تسهیلات جذب شده است که ۴ کارگاه آن امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.