۳۷ طرح عمرانی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد تومان روز دوشنبه هزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه استانداری چهارمحال و بختیاری در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.

فرماندار کوهرنگ در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی سایت جدید و ارتقای سایت نسل سوم و چهارم ایرانسل، ایجاد فیبرنوری همراه در روستای غلام‌آباد، ارتقا و بهره‌برداری سایت همراه اول، تامین آب شرب مناطق عشایری، احداث منبع ذخیره آب شرب و بهسازی چشمه نیاکان، افتتاح زمین چمن مصنوعی و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در چلگرد از مهمترین این طرح‌هاست.

شهباز اکبری افزود: بازسازی ۴۹۶ واحد مسکونی خسارت‌دیده از زلزله، افتتاح ایستگاه هواشناسی اقلیم‌شناسی، افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی، آبرسانی روستایی و گازرسانی روستایی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان کوهرنگ است.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اینکه در سفر رییس‌جمهور اعضای هیات دولت به استان، اعتبارات خوبی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، اما اعتبار ویژه‌ای نیز برای این شهرستان و شهرستان اندیکای استان خوزستان به واسطه زلزله سال گذشته اختصاص داده شده است.

برچسب ها: افتتاح مدرسه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
شهرستان بزرگ و پهناور کوهرنگ میبایست برای خدمات رسانی و کاهش خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت و عمر و زمان و پراکندگی فراوان روستاها و صعب العبور و کوهستانی بودن ،به سه شهرستان دیگر تقسیم شود
آخرین اخبار