صبح امروز دو طرح محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در حوزه تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرستان ملارد افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهناز مدیریان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد با اشاره به افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شرکت صنایع غذایی بین الملل کاسپین اظهار داشت: پیرو مصوبات سفر رییس جمهور به شهرستان‌های غرب استان تهران در اردیبهشت ماه سال جاری و بازدید از مجموعه صنایع غذایی بین الملل کاسپین در شهرستان ملارد و دستور رسیدگی و پیگیری حل مشکلات و رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی، مجوز محیط زیستی آن مجموعه صادر شد.

وی اظهار کرد: با معرفی این شرکت به منظور اخذ تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست، سیستم تصفیه خانه فاضلاب صنعتی با ظرفیت۱۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز به بهره برداری رسید و خروجی این سیستم در مصارف کشاورزی و فضای سبز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیریان همچنین در خصوص افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرکت صنایع غذایی ژوبین مهر بیان داشت: این واحد صنعتی در زمینه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت بالغ بر ۲۰۰ تن در شبانه روز فعالیت دارد و هدف از اجرای این طرح ضمن رعایت ملاحظات محیط زیستی، استفاده مجدد از پساب آن بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد در پایان اظهار داشت: خوشبختانه تعهدات و اقدامات محیط زیستی صورت پذیرفته توسط صنایع مستقر در حوزه استحفاظی شهرستان ملارد، حاکی از تحقق مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه صنعت و محیط زیست در این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار