به گفته شهردار دوگنبدان با مشارکت و حمایتهای دولتی هم اکنون بیش از هفت طرح عمران شهری با اعتباری بیش از یکهزار و ۹۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در دست اقدام است.

رضا قشقایی افزود: این تعداد طرح عمران شهری در زمینه جدولگذاری، بهسازی، زیر سازی، توسعه فضای سبز، تهیه و اجرای آسفالت در دست اقدام است.

او بیان کرد: هم اکنون جدولگذاری بیش از هشت هزار متر مربع از معابر شهر دوگنبدان با اعتباری بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

قشقایی اظهار کرد: بهسازی ۷۰۰ متر مربع معابر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال ،۱۲۰ هزار متر مربع زیرسازی با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال، تهیه و اجرای آسفالت ۹۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های عمران شهری در دست اجرای این شهرستان می باشد.

او ابراز کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین امکان ورزش ۴۰ ست ورزشی با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال در حوزه مبلمان شهری در دوگنبدان نصب خواهد شد.

قشقایی تصریح کرد: ایجاد و توسعه ۵۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز با اعتبار ۲۹میلیارد ریال به صورت امانی و پیمانکاری و کاشت ۱۲ هزار اصله نهال با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست اجرا در زمینه عمران شهری این شهرستان است.

او گفت: هفت طرح عمران شهری در دهه فجر امسال با اعتباری بیش از ۶۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

شهردار گچساران ادامه داد: از این تعداد طرح ها بیش از چهار طرح با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال افتتاح و سه طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال این شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قشقایی افزود: بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال حق آلایندگی از سال ۹۳ به گچساران بوده که از این میزان ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری دوگنبدان امسال اختصاص یافت.

او می گوید : سرفصل هزینه شدن این میزان اعتبارات آلایندگی اختصاص یافته مشخص شده و برای توسعه فضای سبز و حمل و نقل استفاده خواهد شد.

شهردار دوگنبدان گفت: همچنین ۲۹۶ میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای توسعه عمران این شهر در قالب ۲ طرح اختصاص یافت.

او تصریح کرد: ۲۹۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبارات برای ساماندهی بستر حریم رودخانه ها و مسیل ها در منطقه شهری و روستایی دوگنبدان هزینه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.