افتتاح ۶۲ طرح کشاورزی در استان همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۶۲ طرح کشاورزی در این استان خبر داد.

رضا بهراملو گفت: مجموع ۶۲ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۷۸ نفر در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل تعداد ۱۵ طرح تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۶۸۹.۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۶ نفر، تعداد ۱۲ طرح تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۷۸۷.۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۷ نفر، ۴ مورد طرح در حوزه‌های شیلات و آبزی پروری با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر، تعداد ۶ طرح صنایع کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰۵ نفر و هم چنین تعداد ۲۵ طرح آب و خاک با اعتباری بالغ بر ۳۰۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۹۰ نفر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: روز گذشته نیز فرماندار شهرستان رزن به همراه مدیر جهاد کشاورزی و بخشدار بخش سردرود و امام جمعه شهر دمق، گاوداری شیری ۶۰ راسی آقای قوچعلی کیهانی در روستای خورونده را افتتاح کردند؛ این گاوداری با حمایت جهاد کشاورزی و هزینه بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بهراملو، میزان تولید شیر این مجموعه را سالیانه ۱۳۵ تن و اشتغالزایی آن را ۵ مورد اعلام کرد و افزود: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای استان همدان نیز در شهر کرفس واقع در شهرستان درگزین کلنگ زنی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار