طرح گازرسانی به ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرخه افتتاح شد.

سیدجواد حقیقت‌حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۰ واحد تولیدی و مرغداری در محور عبدالله‌آباد- لاسجرد شهرستان سرخه که هم‌زمان با دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: برای گازرسانی به این واحد‌ها ۱۹۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت گاز هزینه شده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان سمنان به‌منظور خدمات‌دهی به واحد‌های تولیدی و صنعتی و توسعه زیرساخت‌ها برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: این پروژه از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و برای اجرای گازرسانی به این واحد‌های تولیدی، ۳۸ هزار و ۱۳۷ متر شبکه پلی‌اتیلن به کار گرفته شده است.

حقیقت‌حسینی با تأکید بر اینکه زیرساخت ایجادشده موجبات رونق تولید و صنایع را در شهرستان سرخه فراهم خواهد کرد، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و شبکه گازرسانی بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به این واحد‌ها مستلزم ایجاد زیرساخت ایمن و شبکه استاندارد است؛ در حال حاضر زیرساخت گازرسانی به‌تمامی صنایع استان سمنان فراهم بوده و این مهم صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف فرآورده‌های نفتی به همراه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.