در دهه مبارک فجر ۴ پروژه گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان‌های شاهرود، سرخه و گرمسار در استان سمنان کلنگ‌زنی شده یا به بهره‌برداری می‌رسد.

حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۴ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیارد ریال در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مصرف بالغ بر ۷۰ درصدی گاز استان در بخش نیروگاهی و صنعت افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۳ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان‌های شاهرود و سرخه نیز به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به خط تغذیه، انتقال و نصب ایستگاه CGS منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به زمین زده خواهد شد.

حقیقت حسینی در ادامه با اشاره به ضریب نفوذ گاز در استان، گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۹۶ روستا با تعداد ۳۹۸۸۴ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، گفت: شرکت گاز استان سمنان حرکت روبه‌رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی‌نقاط استان دنبال می‌کند؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه دارد و طبق تعهد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده عملیات گازرسانی به ۱۲ روستا در سال آتی در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.