شهردار سرعین گفت: به مناسبت دهه فجر ۶ پروژه شهرداری سرعین با اعتبار ۱۹۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

صاحبعلی رام گفت: به مناسبت دهه فجر ۶ پروژه شهرداری سرعین با اعتبار ۱۹۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی سرعین و حمایت مسئولان و همکاری شهروندان این پروژه‌ها آماده بهره برداری شدند.

شهردار سرعین بیان کرد: ۵هزارو ۱۰۰متر مربع زیرسازی و آسفالت ریزی و جدول گذاری در خیابان عارف سرعین انجام شده که اررش اعتباری آن ۳۵ هزار میلیون ریال است.

رام افزود: ۵ هزار متر مربع هم آسفالت ریزی شهرک کارشناسان سرعین انجام شده که ارزش اعتباری آن ۲۱ هزار میلیون ریال است.

او تصریح کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع هم آسفالت ریزی مسیر CNG سرعین انجام شده است که ارزش اعتباری آن ۱۵ هزار میلیون ریال است و ۶ هزارو ۴۰۰مترمربع زیرسازی و آسفالت ریزی و جدول گذاری مسیر اندیشه سرعین هم با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال انجام شده است.

شهردار سرعین از اجرای ۲هزارو ۶۰۰ مترمربع فاز اول دیوار حائل پشت هتل لاله سرعین با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال خبر داد و گفت: هزار مترمربع هم زیرسازی و آسفالت ریزی خیابان فردوسی سرعین با اعتبار ۳۰ هزار میلیون ریال انجام شده است.

رام بیان کرد: با همکاری و اهتمام شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین و حمایت مسئولان عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها هم در شهر سرعین آغاز شده و در حال تکمیل شدن است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار