فرماندار نمین گفت: همزمان با دهه فجر و با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان ۴۳پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین به بهره برداری می‌رسد.

طیب امینی گفت: همزمان با دهه فجر و با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان ۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین به بهره برداری می‌رسد که ارزش اعتباری این پروژه‌ها هزار و۴۰۰میلیارد تومان است.

فرماندار نمین بیان کرد: به مناسبت دهه فجر ۱۱ طرح اقتصادی هم در شهرستان نمین به بهره برداری می‌رسد که با راه اندازی این طرح‌ها برای ۷۷۰ نفر درشهرستان شعل ایجاد می‌شود.

امینی از آبگیری مخرن عنبران خبر داد و گفت: این امر یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه است.

او افزود: برای ساماندهی و بهسازی راه‌های روستایی منطقه پیله رود نمین ۹۰ میلیارد تومان نیاز است و ۱۸۰ میلیارد تومان از منابع ایمدرو در راه‌های بخش عنبران هزینه می‌شود.

فرماندار نمین بیان کرد: هزار و ۱۰۰ نفر در ساماند رصد اشتغال شهرستان نمین ثبت شده است و برنامه ریزی برای توسعه اشتغال در شهرستان مبنای کار است.

امینی با اشاره به بازگشایی ۷۲۰ متر از تونل دوم حیران گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او می‌گوید: ۱۴میلیارد تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد و با پیگیری‌های انجام شده در حوزه فرهنگ عنبران هزینه شده است که در طول ۸ سال گذشته این امر بی سابقه بوده است.

فرماندار نمین گفت: بعد از ۱۴ سال عملیات اجرایی سد عنبران شتاب گرفته و پیشرفت فیزیکی این پروژه از ۲۱ درصد به ۹۰ درصد رسیده است و ۱۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته و سوم خرداد سد عنبران آبگیری می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار