معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در آیین‌های دهه مبارک فجر، دشمن را از پیگیری اهداف و نقشه‌هایش مأیوس خواهد کرد.

رضا قاسمیان با تأکید بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و باید با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در این راستا گام‌های جدی برداشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست ستاد دهه فجر استان افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف به‌ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، دشمنان را از اقدامات خصمانه‌شان مأیوس کرده و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی از اهداف و برنامه‌های شوم‌شان خواهد کرد.

اهمیت برگزاری مردمی آیین‌های دهه مبارک فجر

قاسمیان ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضروری است تا علاوه بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

او اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین حکومت در جهان بوده و برگزاری مردمی آیین‌های دهه فجر هم مورد تأکید است چراکه این انقلاب متعلق به مردم بوده و مردم با حضور در این برنامه‌ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع می‌شوند.

مردمی و مسجدمحور بودن از اهداف برنامه‌های ستاد دهه فجر است

حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم در این نشست بیان کرد: برنامه‌های چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ۲۵ عنوان کلی در استان اردبیل برگزار می‌شود و مردم امسال نیز مانند سال‌های گذشته با شرکت باشکوه خود در برنامه‌های دهه مبارک فجر، شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

او گفت: سلامت‌محوری، مردمی بودن، محله‌محوری و مسجدمحور بودن جزو اهداف ویژه‌برنامه‌های ستاد گرامی‌داشت دهه فجر استان اردبیل در سال جاری بوده و نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، نورافشانی و طنین‌انداز شدن صدای الله اکبر در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نیز راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر در استان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار