استاندار اردبیل گفت: موانع پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تبصره ۱۸ به پروژه‌های مختلف استان اردبیل برطرف شده است.

سیدحامد عاملی گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تبصره ۱۸ به پروژه‌های مختلف استان اردبیل، موانعی پیش آمده بود که این موانع رفع شده است.

استاندار اردبیل در دور سوم سفرهای شهرستانی به سرعین در جریان بازدید از پروژه‌های تولیدی و عمرانی این شهرستان افزود: با رفع موانع پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، پیشرفت پروژه‌های در حال اجرای استان اردبیل شتاب خواهد گرفت.

عاملی بیان کرد: پروژه مجتمع مرغ تخمگذار سبز سالم سرعین پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد و جهت بهره‌برداری به تسهیلات سرمایه در گردش تبصره ۱۸ نیازمند است که این تسهیلات در اسرع وقت از سوی دستگاه مربوط اختصاص یافته و پروژه در دهه فجر سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

پروژه هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی سرعین مشکل مالی ندارد

او با اشاره به بازدید از پروژه هتل ۵ ستاره سرعین ادامه داد: با توجه به اعلام متولی پروژه هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی مبنی بر نبود مشکل تأمین منابع مالی، این پروژه باید در کم‌تر از زمان پیش‌بینی شده، به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مدیریت اجرایی پروژه هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی سرعین در مرکز کشور مستقر است که جهت سرعت‌بخشی به این پروژه باید در استان اردبیل مستقر شود.

عاملی با اشاره به بازدید از پروژه جهش تولید مسکن سرعین گفت: با توجه به بالاتر بودن میانگین اجاره‌نشینی در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری، باید پروژه احداث مسکن در استان تسریع شود و در این راستا طی بهمن امسال، عملیات اجرایی ساخت ۲۰هزار واحد مسکن ملی با اختصاص ۵۰ هکتار زمین در مرکز استان آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.