مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در پیام نور کرمان گفت: اگر می‌خواهیم سرنوشت ما به قوم بنی اسرائیل گره نخورد باید ولایت مدار و مسئولیت پذیر باشیم.

همزمان با دهه فجر با حضور جمعی از مسئولین و مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی و قاری بین المللی، محفل انس با قران در حرم مطهر امام زاده بی بی عصمت شهرستان کوهبنان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت استاد برجسته قران کریم مجید طالبی زاده و با سخنرانی حجت الاسلام محمد علی پورمحی آبادی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام محمد علی پور محی آبادی با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خداوند پیامبران الهی را برای هدایت بشر فرستاد در حالی که نام حضرت موسی را بیشتر از دیگران در قران آورده است.

او ادامه داد: قوم بنی اسرائیل دویست و سی سال خدا را فراموش کردند، اما در ادامه بسوی خدا بازگشتند لذا پس از چهل شبانه روز استغاثه خداوند حضرت موسی را بعنوان منجی برای آنان فرستاد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کرمان افزود: اگر می‌خواهیم سرنوشت ما به سرنوشت قوم بنی اسرائیل گره نخورد باید ولایت مدار و مسئولیت پذیر باشیم و به اندازه توان برای انقلاب گام برداریم.

او بیان داشت: وقتی مردم به بلوغ فکری لازم رسیدند و در صحنه حاضر شدند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید.

حجت الاسلام پور محی آبادی گفت: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه بودند و تاکنون نائب حضرت، ولی عصر (عج) را به خوبی حمایت و همراهی کردند که انشاالله تا پایان هم چنین خواهد بود.

این مراسم با همکاری ستاد دهه فجر شهرستان، مرکز افق آستانه حضرت بی بی عصمت (س)، اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و کمیته قرآن ستاد دهه فجر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار