مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان پیشنهاد کرد به فعالان محیط‌زیست که منتخب جایزه ملی محیط‌زیست می‌شوند، تسهیلات ارزان و مناسب ارائه شود.

احمدرضا لاهیجان زاده با اشاره به اینکه جایزه ملی محیط زیست، اواخر دهه هفتاد به تصویب شورای عالی محیط زیست رسید افزود: شناسایی استعداد‌ها در حوزه محیط زیست یکی از اهداف این رویداد بود.


او توضیح داد: هدف از شناسایی استعداد‌ها معرفی فعالیت‌های شاخص و کلیدی به استفاده کنندگان و بهره‌برداران در حوزه محیط زیست بود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به وقفه سه چهار ساله در برگزاری جایزه ملی محیط زیست اشاره و اضافه کرد: این رویداد می‌توانست موثر و انگیزه‌ای برای افرادی باشد که در این حوزه دلسوزی و از جان گذشتگی داشتند و در واقع باعث می‌شد تلاش افراد فعال در حوزه محیط زیست دیده شود.


لاهیجان زاده افزود: آخرین بحثی که در جایزه ملی پیگیری می‌شد، تقویت حفاظت از گونه‌های کمیاب و نادر است. علاقمندانی هستند که شبانه روز در طبیعت فعالیت می‌کنند تا این گونه‌ها را حفاظت کنند و زیستگاه‌ها را احیا کنند.
او بیان کرد: باید به فعالان محیط‌زیست که منتخبان جایزه ملی محیط‌زیست می‌شوند، از طریق صندوق ملی محیط‌زیست تسهیلات ارزان و مناسب ارائه دهیم که این انگیزه در جامعه تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار