بیش از ۱۰ هزار تن آرد بین واحد‌های خبازی استان زنجان در دی ماه سال توزیع شده است.

زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار تن آرد به واحد‌های خبازی استان زنجان در دی ماه سال توزیع شده است.

زمانی با اشاره به اینکه آرد‌های توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلوی است افزود : بیش از ۲۵۰ هزار کیسه آرد به واحد‌های نانوایی بربری، سنگک، لواش در قالب آرد نوع یک، نوع دو توزیع شده است.

وی گفت : آرد‌های توزیع شده در قالب آرد نوع یک، نوع دو از طریق کارخانجات آردسازی استان تامین و بدست نانوایان زنجانی رسیده است.

زمانی افزود : گندم واحد‌های خبازی با قیمت‌های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می‌شود.

زمانی گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی استان توزیع می‌ شود که حدود ۷۰۰ واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می‌شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می‌شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.